Atenció personalitzada
Cada comunitat té assignat un oficial habilitat pel Col·legi d'Administradors de Finques, que atendrà personalment les incidències comunitàries. Qualsevol propietari pot comunicar-se amb aquest oficial en persona, per telèfon o per correu electrònic. En funció de les necessitats de cada comunitat, se celebraran durant l'any reunions extraordinàries per a tractar assumptes que així ho requereixin.
Qualitat, eficiència i transparència
Cada comunitat té oberta al seu nom un compte bancari independent, a la qual el president pot tenir accés en qualsevol moment i en qualsevol lloc a través d'Internet, garantint així una total transparència en la gestió de tresoreria. La documentació de la comunitat està sempre a la disposició de la comunitat per a qualsevol consulta o comprovació. Cada any es preparen i presenten els comptes anuals amb tot detall de manera que tot propietari tingui informació exacta i àmplia sobre els ingressos i despeses de la seva comunitat.
Gestió activa dels impagats
Gestionem el cobrament dels rebuts pendents dels propietaris oferint-los solucions viables assegurant així la recuperació de la tresoreria de la comunitat. Realitzem les gestions necessàries per a cobrar els deutes dels immobles que han estat adjudicats a entitats bancàries. I si els tràmits extrajudicials no donen resultat, posem a la disposició dels nostres clients un equip d'advocats que iniciaran les corresponents accions judicials sense cost per a la comunitat.
Tràmits fiscals
Assessorem en el compliment de la normativa fiscal relacionada amb la comunitat de propietaris, realitzant els tràmits necessaris per a complir amb les obligacions tributàries.
Gestió d'incidències
El nostre despatx atendrà les incidències d'acord amb les instruccions que hagi rebut de la comunitat. Posem a la disposició dels nostres clients un ampli ventall de professionals i industrials de tots els sectors a fi d'oferir un servei professional de qualitat amb totes les garanties a un preu competitiu.
Reducció de costos
Ens reunim regularment amb els proveïdors i industrials que presten els seus serveis a la comunitat a fi de determinar les necessitats reals d'aquesta i comprovar que tant els serveis prestats com els preus facturats s'ajusten a l'oferta del mercat a cada moment. Renegociem els contractes dels diversos proveïdors segons sigui necessari a fi d'optimitzar els recursos de cada comunitat.
Gestió d'obres, pagaments i subvencions
Posem a la disposició dels nostres clients tota la nostra àmplia experiència en la gestió d'obres des del mateix començament del projecte. El nostre despatx es converteix en un element indispensable per a portar a bon terme qualsevol projecte de rehabilitació, assegurant el compliment de la normativa vigent, col·laborant en la selecció dels millors professionals, treballant en estreta col·laboració amb la comissió d'obres formada per propietaris designats per la junta i supervisant la tresoreria de cada projecte. A més, ens encarreguem de tramitar les subvencions a les quals pugui optar la comunitat.